Yatak odamın bazasını kaldırdım baya da ağırdı, ve o günden beri çok şiddetli kasık ağrım var spiral kayması olabilir mi, uzanıyorum yürüyorum oturuyorum hep ağrı var, kaysa ağrı yapar mı 🥺🥺
10 ay önce taktırmıştım, başta kaymamışsa artık kaymaz deniliyor ne kadar doğru acaba , randevu aldım gidecem ama daha var gideceğim tarihe o yüzden burdan sormak istedim