Aselzeynep61 Merhaba hanımlar bebeğim hep yuvarlanarak masa altı ve koltuk altlarına giriyot kafasını vurur diye çok korkuyorum birşey olurmu vurursa
incitomm Aselzeynep61 merak etme birşey olmaz bizdede 8. Buçuk aylık hala öyle emekliyor artık girmedik yer kalmadı hergun makina atıyorum salıyorum başında bekleyince kafasını vuruyor kendi haline gözetim altında bırakınca dikkatli hareket ediyor
Boncugummomy1 Aselzeynep61 sorun olmaz bizimkide gece koca yatağında sürekli kafasını vurup duruyo malesef. 7 ay 17 günlük benim bebeğimde hiç durmuyo gündüzde sürekli bi yerden tutup ayağa kalkıyo ve yanindan ayrilmami hiç istemiyo 😐
incitomm Aselzeynep61 bıngıldak kısmını genelde vurmuyorlar. Sert taraflari değiyor bir yere tabi yinee dikkat edin aama korkmayın onlar dikkatli dönüyor ama siz gözetim de kalın aksi bir durumda hemen müdahale edersiniz