Benım de ıcım elvermıyor, 1 kez kullandım ama daha kullanmadım. Doktorumuzu cok sevıyoruz, gayet bılgılı ve ılgılı bır doktor.Her aramamda yazmamda ulaşabiliyorum her durumda içimizi rahatlatan aklımızda soru işareti bırakmayan bir doktor ama bu sprey için kafam cok karıstı acıkcası. Kaldırıp koydum bır kenara