Normalde çok güzel uykumuz vardı akşam 19:30 gibi uyur sabah 7’de kalkardık bir buçuk haftadır ne gece uyuyor ne gündüz.
Gece 8’den 10’a kadar odasında uyutmaya çalışıyoruz hadi uyuyor 02’de kalkıyor 4’de kadar uyanık.
Bir gün böyle diğer gün gece 4’te kalkıp 6’ya kadar duruyor. Bu ikili döngü arasındayız devamlı.
Doktor 3 diş geliyor demişti bir tanesi çıkmıştı yanında ki patlamış ben önce ki diş çıkartmada ateş gördüm böyle uyku düzeni uykusuzluk görmedim napmalıyım yaa 🥹 Aşırı huysuz peşinden ayrılamıyoruz her yere tutunup ayağa kalkıyor mama sandalyesinde ayağa kalkıyor kızınca da inatlaşıyor atak haftasına girdik ama uyku düzeni 1,5 haftadır böyle anamız ağladı ulen 🤦🏼♀️🤦🏼♀️