Mevonuz Kızlar benim bebeğim 2 aylık bu aralar 2 güne bir gün bazen günde 1 kaka yapmaya başladı anne sütü alıyor sadece, sizinde böyle karşılaştığınız bi durum var mı normal mi acabaa 🤔 ?
Mertveannesi2211 Mevonuz 3 ayına kadar hergun ve gün aşırı yaptı şimdi 4.aya girdiğimizde beri bazen günde bir bazen dört güne kadar uzuyor yapmadığı
Mertveannesi2211 Portologg ayy hiç sorma gazsız olur mu hiç hem ilk bebek hem baya gazlı zorladı bizi ama şimdi daha rahat çok şükür kendisi çıkarabiliyor
melikessenn Haftada bir 10 günde bir😵💫 probiyotik de fayda etmedi normal diyor doktorlar da 10. Günde yapıyor en geç. 11e geçerse fitil uygulayın dedi sadece bir de ara ara zeytinyağı içiriyorum
Mevonuz Askdurum yok hayır kullanmıyorum anne sütünde 10 güne kadar normal olduğu düşünülüyordu bugün 3 kere yaptı çok şükür🤲🏻🤍
Mertveannesi2211 Portologg öyle oluyor zaten ben altını açıyordum bezini değiştirir gibi ayaklarını yukarıya doğru kaldırıyorum karnını yukarıdan aşağıya doğru düz ovuyordum gazını en çok bu şekilde çıkarıyordu deneyin isterseniz. Allah yardımcın olsun zor dönemler ama inşallah erkenden biter sizin gaz problemide
Portologg Mertveannesi2211 yapıyorum valla canım öyle de çıkarıyor biraz ama demekki yeterli değil iyi dileklerin için teşekkür ederim ❤