Googleenter123 tek başına olan belirtileri doktorlar genelde umursamıyor takip öneriyor. Benim oğlum da konak , pişik, huzursuzluk, yoğun olarak egzama (suratında) , kulak arkası döküntü, gürültülü mukuslu kaka , sürekli olarak karın guruldamasi ve arada sırada nadir olarak fışkırarak kusma belirtileri vardı.