NurR yediklerinizle alakalı olabilir mi?!
İnek sütü alerjisi, şeker alerjisi olabilir mi?!
Bezler kolay kolay pişik yapmaz diyorlar (öyle duyuyorum)
Bizimde pişik sorununuz oluyor arada tatlı şekerli birşey yediğimde şeker intöleransı var bizde! Kuzenimde süt ve süt ürünleri alerji yaptı bebeğe tüketmiyor onun daha kötüydü, onlarda ilk bezden zannetmişler mantara dönmüştü yavrum.
Aklınızda olsun pişik olduğu zamanlar yediklerini gözden geçirin birde kırmızı gıdalarda alerjiye yatkındır. pişik olduğunda ozonlanmış zeytin yağı sürüyorum ikinci seferde geçiriyor. Ama asıl kesen pişiği bizde şekeri kesmek yoksa içerden devam ettikçe dışarıdan sürülen hiçbir ürün fayda etmez!! İnşallah asıl sebebi bulursunuz bir an önce rahatlar yavrucak