Mutluebeveyn Kızlar bebeğim 45 günlük memeye daha yeni alıştı bundan önce sütümü sağarak biberonla veriyordum ama memeyi önce kavrıyor güzel sonra eme eme uçlara doğru gidiyor canımı yakıyor göğüs uçlarım sızlıyor kızarıyor muhtemelen yara olcak müstelanın kremini sürüyorum emzirdikten sonra bir de emzirmeden önce sütümü sürüyorum elimle çıkartıp yine de bu şekilde devam edersem çatlak yara olur mu ne yapmam lazım 😞
Jsjshsh Mutluebeveyn baktın uca iniyor al memeyi ağzından tekrar ver ben öyle yaptım önce kendi sağlığın çünkü yara olursa ya emziremezsen ben hep bu mantıkla gittim krem falan işe yaramadı bende ne zaman ki tam anlamıyla doğru emmeye başladı öyle geçti
anorganikanneeee Mutluebeveyn bende garmastan pomad fayda etmişti ama en önemlisi nemli kalmaması. Yara olursa iyileşmiyor. Evde kimse yoksa göğüsleriniz açık bırakın ara ara. Be kadar hava ile temas ederse çabuk kuruyup, iyileşir
xtutku Mutluebeveyn sütünü sürme tam tersi soğuk suyla emzşrmeden önce ve sonra göğsünü sil kantaron yağı zeytinyaği iyi zeytinyağı yağını yıkamana da gerek kalmıyo
Sblq Garmastan pomad diye bir krem al sür ve sürekli havalandır kapatma, emzirme sonraları kendi sütünü sür ve iyice kurumasini bekle, günde 2 saat gümüş kapak kullanabilirsin
Mutluebeveyn Jsjshsh ben de öyle yapıyorum şuan sürekli memeyi sok çıkart ama meme reddine filan sebep olmaz dimi bu