Kizlar oglum 4 ay 12 gunluk atak zamanindayiz suan uyanik oldugu vakitler de cok sorun yasamiyorum gezmek istenmesi disinda ama uyuturken normalde ayagimda sallayarak uyutuyodum kundak seklinde 2 3 gundur kesinlikle kundak ve ayakta sallanmak istemiyor bas bas bagriyo agliyo bir tek kucagimda sallayarak uyutabiliyorum benim icin sorun degil uyuturum suanlik ama alisir ve hep bu sekilde uyumak istemeye devam eder mi sonucta ileriki aylarda agirlasicak burdan gordugum kadariyla da bu sorun oluyo bende korkuyorum alisir mi diye ataktan kaynakli suan bu sekilde uyumak istiyo olabilir mi atak bitince degisir mi sizce ne yapmam lazim bilmiyorum kundagi gunduzleri pek yapmiyodum zaten birakma karari aldim geceleri de yapmayacagim bir kac gune alisir heralde diye dusunuyorum gunduz uyuyor kundaksiz gece de bir iki kere yapmadan yatirdim bi kac gundur elleriyle yuzune cok dokunuyor uyaniyor ne kadar surede alisir sizce