Kizim 11 aylikken desteksiz ilk adimlarini atti. Dusmemesine ragmen bir seyden korktu yurumeyi birakti ayaginin ustune bile basmiyodu. Sadece elinden tutarsam benimle yuruyordu. 3 ayimiz destekli tutunup kalkmayla siralamayla gecti. 14 aylikken tekrar yurumeye basladi. Sadece salonda yuruyodu ( orada cok vakit gecirdigimiz icin ) alani disina cikinca hemen emekleme pozisyonuna geciyodu. 15 aylik oldugunda evin her yerinde rahatlikla yurumeye basladi. Simdi de disarda elimi birakmadan asla yurumuyo. Boyle tedbir sevdalisi bebisleriniz varsa diye detayli yazdim🤗