Sulki Merhaba ..bebeğim şu an 9 günlük. 4. Gün 16 değerinde sarılık çıktı hastaneye yattık bir gece neler çektim neler sürekli emzirmeye çalıştım ama sürekli uyuyor bacaklarını suya bile soksak uyanmıyor. Küvezi de hiç sevmiyor küvezde uyanıyor. Bir gün sonra 10 a düşünce taburcu ettiler emzirmeye çalıştım hep ama memeye geçiyor 5 dk sonra yine uyuyor denemediğimiz şey kalmadı ayağını sık gıdıkla altını aç. Çok yoruldum gecesi gündüzü ayrı. 3 gün sonra kontrole gittik 17 değerinde sarılık çıktı. Sinirimden ağladım nasıl olabilir dedim şimdi tekrar yattık. Mama da vermeye çalışıyorum emzirdikten sonra ama uyku ve az emme çok büyük sıkıntı. Şimdi burdan çıkınca tekrar sarılık olma ihtimali varmış iyi beslemem gerekiyormuş çok zor ama. Ne yapayım bana yardım edin siz yaşadınız mı aynı durumu
Nurcan_3480 Sulki canım benim 38 gün boyunca 4 kere sarılıktan yattı bende çok korktum ağladım ama Allah’ın izniyle geçti canını sıkma sütun azalmasın
Sedoa_ Sulki mamayı kaşık biberonla deneyebilirsiniz benim kızımın sarılığında emerken uyuduğu için sütü sağıp kaşık biberonla verdik mamayı da aynı şekilde. Bizim de 15 olmuştu 18 olursa yatış verecekti doktor. 3 güne geçti. Kaşık biberonla çok kolay akıyor ağız yapısına da uygun kolay geliyor. Sonrasında memeyi tutturmak için çok uğraştık ama o an onu düşünecek durumda değildim tabi
Melis1706 Sulki biz topuklarini sktik hemsirede hep oyle yapti uzuluodm ama baska bi care yoktu 2 gece yatti bizde cok gecmi olsun
Sulki Sedoa_ bende önce emzirmeye çalışıyorum tabii sürekli uyuyor. Sonra enjektör yönetimiyle sağılmış sütümden veriyorum bunu yaparsam mamaya gerek olmadığını söylediler. Yeterli mi sizce
Winnithepooh Sulki ilk 15 gün vermedim şu sadece emzirmeye çalıştım mama verdim fakat uyanmiyordu uyanıp emse bile saat başı kaldirirdim her özel de ve devlette tahlil verince değer yuksekirdi şaşırdım sonra 16 günlükte n artık bı çay kaşığı temiz şişe su verdim sonra bı hafta verdim günde bir kez çiş sayısı arttı bezde turunculuklar yok olmaya başladı ve 40. Gün yani şu vermeye başladıktan 24 gün n sonra çok şükür değeri 10 altına düştü ışık açık uyuduk güneşte yatrdim kim ne dese bı umut yaotik ama heosi boş tabi umarım sizdede ise yarar sonra şu vermeye devam ettim normalde bende karsydim ama çok şükür ek gıda döneminde şu istememe olmadı ağzında bir kez bile pamukçuk yasamadim suyun faydasını çok gördüm 😇
Dmles Sulki benim kızımda da geçmemişti, doktor kan tahlili istedi. İdrar yollarında enfeksiyon varmış, meğer ondanmış. Antibiyotik kullandı, çok şükür geçti daha da olmadı.