Ucansupurge Kızlar günaydın. kızım bir süredir fildisi rengi kaka yapıyor kafama takılmaya başladı. Bir süredir ishaldi düzeldi ama renk kaldı. Mama değişimi yaptık bu sürede anormal mi bu renk.
BelaCivciv Ucansupurge Beyaz ve beyaza yakın bir renkse doktora gitmelisiniz. Bana doktorum direkt gel demişti böyle bir durumda
anorganikanneeee Ucansupurge rengi normal bir renk değil. Safra ya da karaciğerle alakalı olabilir. Doktora gitmelisiniz
Ucansupurge BelaCivciv beyaz değil kil rengi krem gibi nasıl desem çok açık bir kahve/sarı arası fildişi gibi işte. Bir kaç gündür bu şekilde mama değiştirdik ondan diye düşünmüştüm artık kafama takilmaya başladı
Kubkub12 Acile gidip gaita numunesi vermelisiniz acil Dr. Zaten direkt ilgilenir önemli Çünki pzt yada bugün detaylı ultrason yaparlar organlarına , geçmiş olsun
Ucansupurge Kubkub12 Teşekkür ederim canim anca yarın kaka yapar çünkü bugün çoktan yaptı 🤦🏻♀️ gene de acile gitmeye gerek var mı acaba yoksa yarın çocuk doktoruna gitmeyi dusunuyorum
Ucansupurge BelaCivciv yarın çocuk doktoruna götüreceğim ama şimdi direk acile gitmeye gerek var mı acaba. Çocukta kaka rengi dışında anormal birşey yok
Ucansupurge BelaCivciv Bende öyle düşünüyorum ama bir yandan acaba hata mı yapıyorum diyorum çok endişeliyim yarın sabaha randevu aldım direk.
Ucansupurge Deletedmom_62 Teşekkür ederim canim bunlara o kadar çok baktım ki. Tebeşir renginden biraz daha koyu. Başka görsellerde bronz kalın diye birsey vardı ona daha çok benziyor. Yakin zamanda rahatsızdı ishal+kusma vardı ishal ve kusma düzeldi ama kaka boyle kaldı. Memeden kestim mama ile devam ediyor ve mama değiştirdim. Diş cikartiyor 4 tane Bunları düşünüyorum acaba bunlar yuzunden mi diye.
Deletedmom_62 Ucansupurge bunlar yüzünden de olabilir canım hepsi etkileyen şeyler tabiki sen götür bir kan tahlili yaptir emin ol bir sorun olmadigindan.