Nerde hata yaptım kızlar ,aktibya yoğurdunu maya olarak kullandım, sütü de pastörize bulamadığım için Torku yarım yağlı süt kullandım, ikisi de oda sıcaklığındaydo, ama bi baktım sulu oynak bi yoğurt olmuş 😅 hani bu makine taş gibi yoğurt yapabiliyordu