Beyzayaz Arkadaşlar 2,5 aylık bebegım ishal olmuş peş peşe bezlerini alıyorum acaba yediğimden kaynaklı mı üşüttü mü durması için ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Aysegulllll58 Beyzayaz çok geçmiş olsun maflor damla kullanabilirsiniz günde 5 damla yeterli doktorumuz önermişti hep ishal olduğunda kullanıyorum.geçmiş olsun ❤️
Seden Beyzayaz 2.5 aylikta hangi ilac kullanilir bilmiyorum ama ayaklarını ve karnini sicak tutup(bebeginin) sivi desteğini arttirmalisin. Yediğin biseyden bebegin ishal olacagini sanmiyorum ama mama kullaniyorsan belki o yapmis olabilir, geçmiş olsun.
Aysegulllll58 Keremmminannesi damlayı kullanmaya başladığımda 3 aylıktı ve günde 6-7 defa sulu kaka yapıyordu. Şuan 7 aylık ishal olduğu zaman yine kullanıyorum
Beyzayaz Teşekkürler götürdüm doktora korkulacak bir şey yok dedi düzeldi tribudat adında bir bağırsak düzenleyici şurup verdi sabah akşam çay kaşığı ile verdim size de çok geçmiş olsun
zhrcyln Beyzayaz ishalden kasıt ne doktor kontrolü olmadan ilaç kullanmayın lütfen 3 aylığına oglumda ishal gibi sari sivi yapıyor doktor normal dedi sürekli sıvı tükettikleri için üşütme kendini bebeğin yeşil yaparsa normal kokusundan farklı kokarsa senden geçmiş demektir
Beyzayaz zhrcyln bir kaç bez üst üste yaptığı için korktum doktora götürdüm korkulacak bir şey yok bagırsakları biraz hareketli deri dediğim ilacı vardı iki gün kullandıktan sonra düzeldi zaten