Beyzanur7 Kızlar böyle bı site reklamı çıktı girdim baktım güzel şeyler var uyguna , alan memnun kalan varmı acaba bu siteden , guvenilirmi yani ? İsmi LOLONS
Beyzanur7 deniz-aras54 yaa öylemi 🥰 teşekkür ederim, peki kalıpları nasıl mesela oğlum bir yaşına yeni girdi 12-18 ay almış olsam cokmu büyük olur ..hiç almayinca burdan kalibini secemiyorm
deniz-aras54 deniz-aras54 bir beden büyük aldığımda tam olmuştu ama bizimki biraz şişko 3 aylık 8500 kilo ondan da kaynaklanmış olabilir 🤔🙈
uznnzu- Beyzanur7 ben 2 buçuk aylık bebeğime 3.6 aldım olmadı. Ama kilosu 7 kilo dar geldi 6.9 iyi olurdu
Yavuzselim55 Beyzanur7 olur canım bence benim şuan bebeğim beş aylık 1 yaşlar oluyor. Ordan alışveriş yaptıktan sonra hep biraz büyük almaya başladım hem çocuk içinde rahat ediyor.mesela ben bu siteden bi tane kot tulum almıştım malesef sadece bi kere giydirebildim o da çok dar olmuştu