Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğundan beri sallanarak uyuyor işin kötüsü ayakta sallanıyor dahafa kötüsü hala kundak yapıyoruz ayağımda. Asla bırakmam anında uyanır sallama aparatı var beşiğinde inanın onda başlarda yattı sonra hiç yatmamaya başladı ki artık küçükse geliyor acilen park beşik almayı düşünüyorum bizim gibi olan olup çözümü olan var mı etrafımdakiler büyüyünce geçer diyip duruyorlar sinir oluyorum artık gerçekten hayattan zevk almıyorum ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum üzerine birde oruç üç saatlik uykuyla gözlerim yanıyor artık gerçekten bir saat bile bırakabileceğim hiç kimse yok eşim desen işten geliyor bitik halde sorsan benden yorgun bende kendimce çözüm arıyorum uyku eğitimi düşünüyorum melek uykuda burcu hanımdan dua edin Allah rızası için işe yarasın