Merhaba arkadaşlar sizleri de bilgilendirmek istedim benim bebegım Suan 2 ay 21 günlük ve Bebeğim kolik bir bebek dogdundan beri hiç durmadan ağlayan ve gaz sıkıntısı vardı ve eşim fark etti bu durumuda araba da susturuyorduk sürekli gece gündüz araba da gezdiriyordum pusetinde ve arabadan indikten sonra tekrar ağlıyordu ve eşim dedi ki pusetiyle al dedi ve sustu ve suan yatak odamızın yatağında bile pusetle beraber yaşıyoruz onun içinde duruyor sadece yatağa yatırdım da gene ağlıyor bi deneyin isterseniz tabi her bebek aynı olmuyor tabi ki sadece bi tavsiye ☺️