Merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük. Dün 2 doz menenjit olduk. Öncesinde doktorumuz calpol içirdi. 6 saat sonra tekrar vermemi söyledi. Verdim ama sonrasında içim rahat değil hep ateşini ölçüyorum. Aşı kaç gün huzursuzluk ve ateş yapar? 12 saatten sonrasında da ateş çıkması olası mı? Netten baktığımda 72 saate kadar falan olabilir diyor. Bu yğzden uyuyamadım açıkçası