Hlyaerib Kizlar yardım edin 11 aylık oğlum çok öksürüyo gece gündüz berbat kusuyor öksürürkende 1 hafta yi gecti antibiyotik doğal şurup aldık faydask yok ya bı ilaç önerin
Woman35 Pekmez tereyağı karışımını denediniz mi ? Bi de kozalak şurubu iyi geliyor diye biliyorum ama 1 yaşından itibaren kullanılıyor