İlk günler olması gayet normal diye düşünüyorum ama 10 15 gün geçtikten sonra altını ıslatmasına pek anlam veremedim , benim oğlumun herşeyi zordu bu da zor geçiyo uyku problemi devam ediyo tuvalet öyle şuan gecenin 2 si afedersiniz büyük tuvaletini altına yaptı gece gece eşimle onu temizledik