Eşim görevde olduğu için ailemin yanındayım. Allah razı olsun annem her anıma destekçi. Benim ilk çocuğum onunda ilk torunu olunca meraklı biraz. Özellikle uyutma kısımlarında annem konuyu devralıyor. Belki daha sabırlı olduğu için ya da daha pratik ya da tecrübeli bilmiyorum ama daha kolay uyutuyor gerçekten. Ben özellikle uzun süre uyumayınca biraz sitemleşiyorum ama annemin kollarında uyuması bana dokunmaya başladı :(
Sanki annemi daha çok seviyor. Ben uğraşıyorum uyumuyor sürekli kıpırdak ya da mız mız. Annem alıyor ufak bir kundağımsı tutuş yapıyor çocuk hareketsiz durup uyuyor. Annemi annesi olarak görüyor olabilir mi?
Kalbim çok buruk
Oturdum ağlıyorum şimdi buna. Hayır iki üç gün sonra eşim dönünce evimize gideceğiz. Annem olmayacak. Bu çocuk ya beni istemezse:(