Ozlemmb post başlığını okuyunca heralde oglun 2-3 yaşında sanıp okumaya girdim Allah aşkına 10 aylık bebekten ne konuşmalar bekliyorsunuz kızım 11 aylık baba tek der onunda bilinçli dediğini düşünmüyoruz, hiç neden dede anne mama demiyor diye endişelenmedim zamanı var demekki daha her bebeğin gelişimi farklıdır kimi erken yürür kimi geç konuşur kimi emeklemeden yürür bu kadar abartmayın lütfen.