Milena17 O kadar para verdim aldım ama bağlamayı beceremedim galiba tutmak da gerekiyor kullanan var mı nasıl yapacaz :)
Minel-inannesi Milena17 bebegim 2aylik olana kadar surekli kullandik sonra agirlasmasi sebebiyle kanguruya gectik ☺️
Lolik Milena17 sıkışıcak diye korkup bol bırakıyorsunuzdur güzel bağlayın zaten esnek olduğu için bebeğinizi koyumca ağırlığıyla biraz bollaşıyor youtubeda falan videoları vardır izleyin evde sürekli deneyin
Lolik semma007 ahahah alışır belki hava güzelse yüzü dışa dönük olcak şekilde takıyorum öyle deneyin bir de başını tutabiliyorsa ( gerçi o zaman da nazar olcak diye korkuyorum millet laf atıyor😂😂)
prensinannesi_ Hangi slinkleri kullanıyorsunuz foto atarmisiniz bende almayı düşünüyorum da 1,5 aylık bebeğim var ama karar veremedim