Bebeğimin kakasında sabah siyah nokta nokta küçücük şeyler vardı , öğlen ise aynı şekilde siyah noktalar ve mukuslu kan vardı ateş yok , kusma yok, huzursuz değil , emme normal . doktorumuz tekrar 2. Kez olduğunda gel dedi. Sebebi ne olabilir sizce bu durumu yaşayanlar var mı ?