Merhaba kızlar oğlum bu ay 2,5 yasında olcak ve 2 kelimelik cümle kuruyor diyemediğini bana gösteriyor göz tamasımız var getir götür dediklerimi yapıyor kardeşi var oynatıyor veya ağladıgında ağlıyor diyor yada onun taklidini yapıyor sadece ilk defa farkkı bi kalabalık ortama gireceğimde ilk girmek istemiyor kucagıma geliyor bi süre sonra alısınca rahat oluyor ve ayakkabı takıntısı vardı her ayakkabıyı giymezdi o huyu bıraktı ama şimdi çorap takıntısı var çorapsız durmuyor bide çok sinirli o halde kafasını yere vurup ağlıyodu çocuk doktorumuz kendini ifade edince gecer dedi ve gecti de eskisi gibi değil ben atıyorum bunun adı bu de bakim dediğimde diyor ama gecen gün sağlık ocağında aşımız vardı gittiğimde odaya girene kdr sıra bekledik o zaman sakindi gayet çok bekledik içeri girdik çocugum krizlere girdi anladı sanırım işte tartılmadı sinirden tepindi durdu zor oldı aşısı bende çikolata verdim o da o an dönmüş kendi etarfınsa gecen farkettim gene dönüyor ama oyun oynadıgını sanıyor gözlerini fln da ksııyor hemşirede bundurumdan pek hoşlanmadı sizce süphelenmelimiyim ?