Busra5c26 Kolay kilo alamayan hanımlar….. Var mı böyle olan. Veya aldıysanız nasıl kilo aldınız. Herkes kilodan şikayet eder ben alamamaktan şikayetçiyim. 🥲2 tane de doğum yaptım ama her seferinde aynı kiloya geri döndüm . (54 kiloyum)
Sevval_59 Busra5c26 bence zayıf olmak en iyisi kilo almaya çalışsanız bile alamazsınız 2 tane çocuğunuz var zor ev isi çocuklar derken benim 1 yaşında kızım var ve 48 kiloyum kendimden biliyroum.hoc durmuyto ev işleri derken pert zaten
Bartu_2022 Busra5c26 siz yine iyisiniz 27 yaşındayım 4 çocuğum var hepsi sezaryen doğum ve 40 kiloyum hep doğumdan 1 hafta sonra aynı kiloma geri döndüm Bi türlü kilo alamıyorum🥲
AzraEslem Busra5c26 kesskeee senin yerinde olsam. Bende ikinci sezeryan belki biraz gobek gider diye umitliyim 🤦🤦
Nur2021 Busra5c26 54 kilo bence gayet iyi, ben 48 ile 50 arasinda gidip gelirim 😵💫 hicbirsekilde kilo alamiyorum…