Kızım şuan 34 aylık bir yaşından itibaren çok erken konuşmaya başladı inanılmaz akıcı konuşuyor çok güzel cümleler kuruyordu son 1 aydır aniden kekeleme başladı neden olduğunu hiç anlamadım kelimelerin başlarını arka arkaya tekrarlıyor a-a-a-a-annee şeklinde zorlandıkça sinir oluyor gergin kaygılı öfkeli bu durumdan dolayı çok mutsuz ne yapıcam bilmiyorum😞 herkes kızımın konuşmasına bayılıyordu tane tane konuşurdu acaba nazarmı değdi bilmiyorum çok üzülüyorum çocuğum zorlandıkça benim boğazım düğümleniyor 😢araştırdığımda bu yaş civarında geçici kekemelik olabiliyormus böyle bir durumu yaşayan atlatan varmı nasıl bir yol izlediniz yardımcı olurmusunuz veya hiç vakit kaybetmeden bir pedagog a mı götürmeliyim benzer durumu yaşamış olan arkadaşlar ne tavsiye edersiniz