Tepki vermemeyi başaranları kutluyorum, ben yüksek sesle tepki verdim valla istemsizce. Isırmaya kalkıştığında bıraktım emzirmeyi, sonra tekrar aldım. Bıraktım, aldım; bıraktım, aldım derken ısırmayı kesti şükür. Özellikle diş dönemlerinde sanırım ısırabiliyorlar. Allah kolaylık versin, çabuk vazgeçer inşallah