Annelabin ilk aylarda yutma refleksleri tam gelişmediği için normal diye biliyorum. Emzirdikten sonra hemen yatırmayın ben reflü yatağı kullanıyorum ona rağmen ilk aylar tükürük oluyodu boğazını alıyodu. Şimdi 3,5 aylık olduk çok şükür olmuyo artık. Bence korkulacak bi durum yok gelişiminin bi parçası gibi sanki yine de içiniz rahat etmesi için doktora danışabilirsiniz 🌸🙏🏻