Bizim 2 ile 3 ay arası böyle geçmişti. Gözümde canlandı da… Hep savaşıyordu, ağlıyordu, bırakıyordu. Hiç pes etmeden sık sık emzirmeye çalıştım. Bu süreçte özel olarak sağıp süt vermedim ki iyice memeden uzaklaşmasın. Yatarak emzirmeye başladım. O çok iyi gelmişti bize. Farklı pozisyonlarda emzirmeye devam edin. Dilerim kısa sürede çözülecektir. Moral olması için yazıyorum, aynılarını yaşadık, şimdi 10 ay 16 günlük ve meme aşığı 🌸