Aman aman iştahlı biri değilim, zaten bebekten de zor fırsat buluyorum yeme içmeye.
Gün içinde mama veriyorum, ek gıdaya yavaştan başlıyorum. Böylelikle göğsüm dinlenndikçe süt üretimi artar mı sizce
Emzirdikçe süt artar diyorlar ya acaba bu sebeple emme azaldıkça sütü iyice etkiler mi