Seda588558 bebeğim hiç uyanmadı benim 5.5 ayına kadar geceleri saatlerine göre ben besliyordum 3. Ayın sonunda her beslemeye çalıştığımda deli gibi ağlamaya başladı hergün biberonu ağızına götürdüğüm an hep ağladı doktorum ile görüştüğümde şunu söyledi kilosu normal beslemek için rahatsız etme o gün bugündür gece yemez ama yatmadan 5 ölçek mama 1 kase kaşık mama yer yatar ve o 5.5 aylığa geldiğinde ben işe başladım çok bocaladı ve uyku saatleri inanılmaz değişti 11 den önce gece uykusuna girmez oldu sabahları uyanmıyor uyuken anneme götürüyoruz ve uyumaya devam ediyor doktorum seni gece görebildiğini bildiği için uykuyla savaşıyor dedi ee 11 de de yattığı için o yediği ona yetiyor geceleri çok su içiyor suyun yerini biliyor uykudan kalkıp su içip yatıyor ama işte sonra yine ağlamakla uyanıyor bazen atak diyoruz sizden öğrendiklerimle ama bazende anne özlemi oluyor hafta sonu hiç bir problem yok ama hafta içi biraz problemliyiz az kaldı temmuzda işten ayrılıcam, teslim etmem gerektiği yerime birini yetiştirmem gerekiyordu o yüzden işe dönmüştüm