Merhaba kızlar oğlum 18 ay 10 günlük doğumun sezaryan oldu yaşadığım dıikis problemlerinden dolayı oğluma 3 ay boyunca annem bakdi sadece emzirdim ben malesef ki 18 aya geldik bir türlü uyku düzeni oluşturamadim suan oğlum en geç 12 12 buçuk gibi uyuyo bir saat sonra uyaniyo emiyo geri uyuyo sabaha kadar dört beş kez oluyo bu gündüzleri 12 ye kadar uyuyo sabah uyaniyo oğlum ama ben gözümü açamıyorum çünkü emzir geri uyut uykum dagiliyo hemen uyuyamiyorum benim yüzümden bu saate kadar uyumuş oluyo öğlen 3 gibi de tekrar uyuyo yani tüm gün uyumuş oluyo çocuk çok sağlıksız olduğunu biliyorum çok özeniyorum sabah 9 da kalkıp akşam 9 da uyuyan bebeklere napmam lazım nasıl bi yol.izlemem lazım çok uzgunum