Anneler bebeğim 4 aylık 2.5 aydır diyet yapıyorum süt alerjisi dedi doktor hiç bir iyileşme olmadı ama bugün kontrole gittim 1 ayda 200 gr kilo almış mama verelim dedi anne sütünü kes dedi. Çok üzülüyorum çok kötü kokuyormuş mama meme veriyordum ben sadece çocuğuma doktorumu değiştirsem içirmesem mamayı köpüklü mukuslu kaka yapıyor bebeğim 🥹 nasıl içirebilirim