24_06_2019 Gazı yok karnı tok altı temiz idrar tahlili temiz. Sürekli ama sürekli okuyoruz başımda Cevşen var. Peki ama niye ağlayarak uyanıyor 😔
Melis1661 24_06_2019 aynen bizimde öyle diş desem dişi de çıktı ama hala ağlayarak uyanıyor çok zorlanıyorum papatya çayı içircem akşam belki güzel uyur
Aysun16 24_06_2019 benim bebegimde yaklasik 1 aydir gündüz uykularinda öyle uyaniyor ve meme vermeden sakinlesmiyor bende anliyamiyorum😩
Aliekremim 24_06_2019 24_06_2019 televıZyon ızlıyor mu yanı siz izliyormusunuz tv ızleyen bebekler ağlayarak uyanıyor derlerde
Ayaniz 24_06_2019 bizde 9 aylık olucaz 2 aydır neredeyse her gece 3,4 kere aglayarak uyanıyor sanki korkmuş gibi .. bende bir çare bulamadım.. memede emmedigi için gece 3,4 kere mama yapiyorum anca mamayla sakinleşiyor .. çözüm bulan varsa banada söylesin
Baturalpilecihangir 24_06_2019 diş olabilir.ilk bebeğim aynı şekildeydi. Hatta doktora muayene esnasında dış olabilir mi dedim ağzını kontrol etti henüz belirti yok dış değil dedi bunu dedikten 2 gün sonra dis patlattı bebeğim. O huzursuzluklar da bitti 4 ay 13 günde dış çıkarmış oldu öncesinde kabarma vesaire olmadan
24_06_2019 Aysun16 evet kucağımda ya da memede sakinleşiyor. Ya 2 ay oldu hala geçmedi anlayamıyorum bende
Kadirnur Vala bnmkide oyle aniden gece gunduz fark etmiyor bi anda uyniyor aglayarak bnde henuz cozum bulamadim ya 6 aylik bizimkide
24_06_2019 Kısa uyuyor acaba uzun uykuya yani derin uykuya geçemediği için mi ağlıyor diye düşünüyorum 🤔
Kadirnur 24_06_2019 randevu aldim bnde detayli kontrole goturcem surekli boyle ya artik bnde agliyorum onla stresten
24_06_2019 Aliekremim hayır aksine hiç tv açmıyoruz. Bununla ilgili bi şey okumuşum evet tv ve telefon etkilermiş uykuyu. Emzirirken telefon oluyor yanımızda ondan mı acaba
Ayaniz 24_06_2019 ya diş olabilir belki ama her gece olur mu bilmiyorum .. alt iki dişi çıktı ozaman ateş vs olmuştu.. yani istisnasız her gece uyanıyor oyüzden diş mi bilmiyorum😣
Derin34_ Kızlar benim oğlumda sabah hariç uykudan uyanırken hep ağlıyordu meğersem uykusunu almadığı içinmiş bunu anlamam birsz geç oldu. Uykusunu alıp uyandığı zamanlarda ağlamıyordu beni görünce gülüyordu heycanlanıyordu.bir kez uzun gündüz uykusu olmuştu o zaman gülerek uyanmıştı dank etti kafama. Bebeklerin döngüleri olurmuş ve uyku uzmanları hep diyor ki 40.dkaika bebeğiniz uyanıyorsa geri uyutmaya çalışın ve gerçekten 40 dakika uyuyup uyanmışsa aplıyordu ve yapa yapa geri uyuttum sonraki uyanmlarında uykusunu almış olduğu için hep gülerek uyandı bizimki bu yüzdendi mesela. Şimdi 9 ay 9 günlük oldu ara ara grceleri çok ağlıyor uykudan uyanıyor nedenini çözemedim ama
24_06_2019 Derin34_ evet aynen benim ki de sabahları dışında böyle ağlıyor. Aynen bende böyle düşünüyorum sabah uykusunu alıyor ondan ağlamıyor diyorum. Bende uzatmaya çalışıyorum uykusunu ama zor oluyor bu sefer de. Krize girmiş gibi ağlıyor. Derin uykuya geçemiyor ondan ağlıyor galiba. Ama kendi kendine hiç geçemeyecek mi derin uykuya.
24_06_2019 Derin34_ geri uykuya nasıl döndürüyorsunuz. Benim bebeğim normalde emziği alır kendi uykuya geçer fakat uyandıktan sonra çıldırıyor ne yapacağımı nasıl tekrar uyutacapımı şaşırıyorum
Konul95 Derin34_ dogru soyluyorsunuz benim kizimda oyle. Geri uyutunca uyandigi zaman guluyor, oynuyor, oyuncaklarini karsina dokup oynuyorum kendisiyle , isim oldugu zamanda islerimi yapiyorum. Ama yarim kalmissa uykusu hep kucak inmez kucaktan