Bizde aynen bu durumdayız gündüz duzensiz uyumalar sürekli ağlamalı haller sanki doymuyor gibi bizim atak takvimine gore 19 gunumuz var umarım gecer bu donem cok zor geçiyor 4.aydan sonra derin uykular başlıyormuş umarım bizimkilerde de olur Allah kolaylık versin. Meşhurmuş bu atak