Hazal21 benim bebeğim 8 aylık doktor yazıyor iburamini yazdı bizde 1 çay kaşığı günde 3 kere kullandık soğuk algınlığı için 3 günde geçti ama SGK karsilamiyor 2 yaş altına verilmez diye ama doktorlar verin bişey olmaz diyor ben verdim doktoru dinleyip