Bende geçmeyecek sanıyordum ama en fazla 15 gün sürüyor . Ben o ilk hafta acıdan yürüyemedim gülemedim öksüremedim ama geçiyor sabret çok dayanılmaz olursa acile git çokta eziyet etme kendine ve hareket et biliyorum zor olacak ama yapman lazım birde sıcak tut kendini 🌸 g olsun