İyi geceler canım anneler sizlere bir sorum olacak kızım 18 aylık olucak ayın 15 inde ve emiyor ben bir işe başlıcam bayram arifesine kadar 10 günlük bir iş günlük 8 saat çalışacağım bebeğim o saatler içinde emmedigi zaman sıkıntı yaşar mıyım acaba ben yokken beni arayan bir çocuk değil ama ikimiz başbaşa kaldigimizda beni emzik niyetine kullanıyor oyun yapıyor lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız nasıl bir yol izlemem lazım