Biiraannee
şaşırıyorum ayakkabıya bu kadar para verenlere gerçi sizin yine iyi :) eşim ayakkabıcı ve üst kalite birebir satıyor daha bi kez olsun ayağımda yırtılan ayakkabı olmadı keza rahatlığı da çok iyi.. birkaç çift alınabilir o parayla diye düşünüyorum yine de tercih meselesi tabi ☺️