eylulbebek22 hiçbirşey inanın. Zaten size cam kenarı verecekler, rahatça emzirirsiniz. Ben ilk uçakla yolculuğumuzu 8 aylıkken yapmıştım çok kolay geçmişti bugün yine uçaktaydık 26 aylık olmak üzere daha zor geçti mesela sıkılıyor çünkü. Sevdiği bir oyuncak alın uyku saatine denk gelirse zaten aşırı keyifli. Kulak tıkanması da öyle çok sorun olmuyor emzik alıyorsa emzik de verebilirsiniz bence çok kolay geçer sizinde, zaten mama, su vs almanıza birşey demiyorlar ve hostesler de çok yardımcı oluyor zaten. Bebek arabası varsa onu uçağın girişinde verip yşne girişte alıyorsunuz onda da yardımcı oluyorlar ben sadece katlıyorum onlar koyuyor poşete. İyi yolculuklar şimdiden