Crnuraz2021 merhaba, bizim de öyleydi. Hatta annemler gülerdi oğluma sessiz sinema derlerdi. Ondan 1 yaş büyük kuzeni var, hep onunla kıyaslanırdı o bu yaştayken şöyle konuşuyor falan diye. Oğlum yaklaşık 2.5 yaşında konuşmaya başladı şimdi o kuzeninden çok daha fazla şey bilerek konuşuyor. Hiç üzülmeyin, çocugunuzu kimse ile kıyaslamayın her şeyin bir zamanı var 🌸