Cik en güzel zaman dışarda geçiyor havalar ısındı patka götürebilirsiniz eğer bebek arabasında duruyorsa beraber yürüyüş yapabilirsiniz. O dönem odaklanma süresi kısa olduğu için çabuk sıkılıyorlar kitaplara bakıyorduk biz ben hikaye kitabı değilde objeleri anlatan kitaplar aldım onları söylüyordum tek tek bizim oyun vaktimiz genelde öğleden sonra oluyordu sabah kalkınca kahvaltı yapıp beraber ev işi yapıyorduk beni izlemeyi seviyor mutfakta tezgah üstünde oturup mutfağı bitiriyordum önce sonra diğer odalar yürüdüğü için ben toplarken oyun sanıyordu kaçıyordu böylece onuda oyun gibi geçirdik. Süpürgeye zaten bayılıyor peşinden gelir yada üstüne oturuyordu biraz dans edip sabah uykusu sonra öğlen yemeği ve dışarı çıkıyorduk yada evde oyuncaklarıyla 2. Uyku kalkınca tekrar kitap ve oyuncak sonra beraber yemek hazırlıyorduk yemek sonrası babası oynuyor. Ben akşam erken yatırıyorum doğduğundan beri en geç 9 genelde 8.8.30 da uyur hem büyüme hormonu için hemde kendim için erken uyutuyorum. Çünkü çok yorucu gerçekten tek başımayım ve bütün gün çok yoruluyorum bu nedenle akşam onun uyku saati benim içinde çok önemli bütün akşam bana kalıyor ki bende mutlu olayım hemde dediğiniz gibi süre uzun olunca insan ne yapacağını şaşırıyor. Şimdi tek uyku yapıyor 1,5 yaşında sabahtan öğlene kadar bazen çok zorlanıyorum o da sıkılıyor bende