Eğer imkan varsa kesinlikle alınmalı. Özellikle fön tarağına bayılıyorum çok güzel şekil veriyor. Düzleştirmesi de dalga yapması da çok çok başarılı. Ama ben en çok kendi saçımda kurutma başlığını beğendim. Saçlarım hiç elektriklenmiyor. Madem alacaksanız size tavsiye dyson saç açma tarağı ve fırçası var onları da alın. Ben tarağın saçta bu kadar etkili olduğunu asla düşünmüyordum. Hiç koparmıyor süper tarıyor ve cihazı kullanırken onları da kullanırsanız daha etkili oluyor. Benim o taraklar sayesinde saçımın kalitesi arttı. Tek sorunum doğum sonrası saç dökülmesi onu asla çözemedim🙁