Deletedmom_45 Kızlar ıyı geceler oglum 19 aylık yatarken kaşık maması yemeden uyumuyor gece beslenmesı 9.aydan berı yok kendısı bıraktı ama ben artık kaşık mamasını vermek ıstemıyorum benımle aynı ayda olan bebişli anneler yatarken ne verıyorsunuz bebegınıze 😍😍
Erdemalp Deletedmom_45 bende bekleyeyim burda. Benimkide 15 aylık mama veriyorum gece yatarken ama gece kalkıyor mama da tutmuyor sanırım artık.
Uffsananebeslk Deletedmom_45 valla vereceğim tarif 19 aylığa uyar mı bilmem ama tok tutuyor birkaç saat. İrmik ve armut püresi veriyorum karıştırıp pişiriyorum
Dondurmalikahve Deletedmom_45 Aslında akşam güzelce yiyorsa yatmadan önce bir şey yemesene gerek yok zaten midesinin sindirmesi için gece uyumadan bir saat önce bir şeyler yemesi gerek. Belki bir muz olabilir yani çünkü muz tok tutar kaşık maması yerine ya da bir bardak kefir
Deletedmom_45 Erdemalp gece kalkıyorsa alışkanlıktan oluyo genellıkle canım ama benımkı huy edındı kaşık mamasını ılla yıcek gun ıcınde yemek yıyo ama gece yatarkende mamayı bıraktırmak ıstıyorum
Erdemalp Deletedmom_45 her gece kalkmıyor ama. O akşam yemeğini güzel yiyip gece yatarkende mamasını bitirirse uyanmiyor. Acikiyor gece mama vermeden asla susup uyumuyor.
Deletedmom_45 Dondurmalikahve inanır mısın denedım ama cok sayıda kalktı gece beslenmeyı kestıgı ıcınde huzursuzluk yapıp yapıp yattı 🥺 o kaşık maması bana guvenılır gelmıyo ama bırakamıyo da 🤦🏻♀️