Yagmurrrtt ne zaman taktırdınız ben de taktırdım başta agrım oldu ve cok siddetli kanamda oldu ayaga kalkamadım 4 ay boyunca ve 15 gün sürdü ve son gün hariç diger günler cok cok fazla kanam oldu dedginiz bebek bezi kullanmak zorunda kaldım oturamıyordum bile . Ama 5 aya girdigimde düzelmeye başladı bu ay 9 gün sürdü ve normalin biraz üstünde kanam oldu. İlk 6 ay bu gibi durumlar olabiliyor. Bazen de gerçekden vücud sprila kabul etmiyor doktorlar cıkarmanızı soylüyor. Ama eger yeni takdırdıysanız biraz daha sabredin derim ama yinede en dogrusunu yarın doktorunuz soylicek