Oğlum tam 3 aylık oldu. Sütüm yetmiyor mu diye kendimi yiyorum. Bir saat dolmadan memeye gelmek istiyor mızırdanıyor. Memede uyuyakaliyor. Yemek yapmama bile izin vermiyor. Gündüz en fazla üç kere onbeser dakika uyuyor. Sevgili anneler ne olur bu durummda olan var mı? Mama takviyesini nasıl yapmalıyım çok yorgunum artık