Suleeee egzaması ilk doğduğunda vardı kendiliğinden geçti o. Alerji testi çok sonra yapıldı. Kakası mukusluydu ve az miktarda kan vardı. Kaka testi yapıldı ilk temiz çıkınca alerjiye ve gastroya yönlendirdi doktorumuz. Alerji testi o yüzden yapıldı oda temiz çıktı. Gastroda mideye ultrasonla bakıldı oda temizdü şükür. Herşey sorunsuz olunca demir damlasına bağladılar oda kakada kana sebep olabiliyomuş. Bidaha da tekrarlamadı zaten