Merhaba arkadaşlar. 2,5 aydır sütümü bebeğime sağarak veriyorum. Gece sağmak için saat kuruyorum bir de bebeğim acıkıp uyanıyor. Daha sonra biberon yıka falan derken çok uykusuz kalıyorum. Sütünü sağarak veren anneler siz uykusuzlukla nasıl başediyorsunuz? Kaç ay sütünüzü sağdınız? Allah yardımcımız olsun psikoloji yıpratan bi süreç sürekli sağım yapmak. Emzirebilen anneler emzirmenin kolaylığının kıymetini bilin. Herkesin bebişini Allah korusun. Sevgiler