Asel_annesi Kızlar ürune yeni başladım bi haftadır falaan etkisini görüyorum ama ben pirinç özlü kabak lifli sabunla yikadiktan sonra kullanıyorum acaba yanlış mı yapıyorum siz nasıl kullaniyosunuz
gulhan05 Asel_annesi ben kullanıyorum.bende aloveralı sabunla güzelce yıkadıktan sonra kullanıyorum.dogru kullanıyorsunuz 😁
gulhan05 Asel_annesi rica ederim.kokusu dokusu çok güzel bir sabun.Leke ,siyah nokta, sivilce, doğum lekesine iyi geliyor.cildi yumuşacık yapıyor
Asel_annesi @“gulhan05”# gulhan05 canım madarise bende sivilce yaptı ya sende de oldu mh sivilce bide sabun cildimi aşırı kuruttu
gulhan05 Asel_annesi ben sabunu cok beğendim fakat dediğiniz gibi maderese bende de ilk sivilce yaptı sonra üst üste kullandım şu an sivilce yok
Asel_annesi adakuzum allah allah benim bi arkadaşım kullanıyo onda hiç sivilce olmadı ama bende çok oldu ve evede stokladım napcam şiödi
Deletedmom_875 Aloe vera kabak lifli ile yıkayıp maderise sürüyorum üstüne. Başta sivilce yaptı bende de ama sonrasında geçti. Aktif sivilcelerin üstüne lif surtmeyin sivilceyi soyuyor cogaltiyor